onsdag 21 januari 2009

Till Badrummet

Denna handduk och tvål skulle passa bra i mitt blivande badrum, även Lexington och Gant har fina handdukar och även sängkläder, Måste handla lite nytt som jag kan hänga in i det nya underbara badrummet, längtar !!!!!!!!! Tvålen doftar underbart. Handduken och tvålen kan köpas på ROOM.

Idag har jag jobbat och efter jobbet tog jag en sväng till Linda H och hälsade på. Hon bjöd på en underbart god hembakad Äppelpaj med vaniljsås. Du e så go och pysslig, du ger mig inspiration till huset och erat nybygge kommer att bli något utöver det vanliga, kommer att följa din blogg slaviskt.
Kramar på er alla, lämna gärna en kommentar.

2 kommentarer:

  1. Jätte roligt att träffa dej!!! Du ger mej inspiration ska du veta! Nu har barnen precis lagt sig och jag ska blogga en sväng.....Hoppas vi ses snart! KRAM

    SvaraRadera
  2. Va vill du ha för den??? boomerangen alltså......

    SvaraRadera