söndag 25 januari 2009

Svenskt tenn


Ja då var det Söndag igen, och detta innebär jobb för mig under eftemiddagen och kvällen, men skulle helst av allt bara villa slänga mig ut i nysnön som kommit under natten och ta fram pulkan. Kvällen igår vart lugn, orkade aldrig me någon utgång så de blev lite middag hemma, till efterrätt käkades chilichoklad glass från Sia kan verkligen rekommendera att prova denna, lite annorlunda smak med sting i. Sen slappade vi framför tv:n, både jag och min sambo somnade i soffan och vaknade sen av ett ryck och då var det bara att släpa sig in i sängen och somna om, tror att Andreas somnade på väg till sängen för så fort han la ner huvudet på kudden sov han igen. De tar på krafterna att renovera hus. Just nu håller vi på att fixa till i källaren, jag målar tvättstugan och andreas River och bygger upp, beställde ett vitt klinkers till tvättstugan i Torsdags så dett skulle komma i veckan, spännande. Fler bilder från huset kommer komma in under veckan, håll utkik!


Tyget på bilden kommer från Svenskt tenn och i detta tyg skulle jag vilja sy upp lite kuddar till soffan, ( eller nån annan får nog hjälpa mig att sy, e inte så händig på just den biten).

2 kommentarer:

  1. Fint tyg!! Vi syns ikväll! Kram

    SvaraRadera
  2. De har så fina tyger!! Var i huvudstaden på ett bröllop för några månader sedan och gick där inne i butiken och dreglade tills min sambo släpade ut mig med våld ;). Kram M

    SvaraRadera