tisdag 27 januari 2009

Huset

Idag har jag haft ledig dag, plockat, tvättat och städat ihop lite är det jag hunnit med. Tog faktiskt en liten Nap här på eftermiddagen, de var riktigt skönt, sällan det blir nåt sånt nu för tiden. Nu håller jag på att förbereda middagen, blir Fiskgratäng med hemmagjort potatismos, tänkte åka till huset och överraska min kära sambo som är där och jobbar hårt. Golvet till tvättstugan hade kommit idag så det blir nog inläggning av detta under kvällen, för mig blir det målning av Garaget eller mitt blivande Dressingroom. Kan inte bestämma mig vad det ska bli för golv inne i dressingroomet, heltäckningsmatta eller trägolv, svårt val,hmmm, måste fundera ett tag till. Golvet i garaget blir klinkers, de var nog det första min sambo köpte till huset, han e så go!

Ska försöka komma ihåg kameran så kan jag fotografera lite från huset, då det blir lite nya uppdateringar under kvällen. Kramar på er.

1 kommentar:

  1. Skönt med en slappdag, kan behövas ibland! Själv ska jag ta en prommenad efter en innedag!! Syns imorgon bitti då! Kram kram

    SvaraRadera