tisdag 20 januari 2009

Ljuslykta



Efter några timmar med morgonrocken har jag nu lyckats fräschat till mig lite, tagit en dusch, volymat till håret och lagt på lite foundation och rouge, nu är jag fit for fight för att ta mig till ICA maxi i snöstormen och inhandlat lite tvättmedel och lite annat smått och gott. De e ju typiskt att man lagt in tvätt i maskinen och ska fylla på med lite tvättmedel är det helt tomt i kartongen, inte ens ett spår av vita små korn finns, de måste varit min sambo som tvättade sist.....

Får lite sällskap till affären av Ann och hennes lilla Isak, ska bli skoj att träffa dom, blir ju inte allt för ofta nu.

Kikade precis in på Designonline och e sugen på att klicka hem några ljuslyktor från Iittala, har inte bestämt min vilken färg jag vill ha, har 3 gråsvart men skulle vilja ha någon annan färg att komplettera med, kanske man ska slå till på en liten färgklick, Får se!

Nu blir de dunjacka och mössan på. Ha de Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar