måndag 19 januari 2009

Smått o gott











Ligger i soffan och tittar på idrottsgalan och kikar runt lite på nätet, var precis in på http://www.danskdesign.nu/ där finns allt som behövs till ett komplett hem. Kan verkligen tipsa om att kika in på denna sida, där finns allt från små accesoarer som kan pigga upp hemmet till underbara möbler man bara drömmer om.
Här är ett litet urval av saker jag skulle vilja inhandla (Samtliga bilder är hämtade på danskdesign) . Nu ska jag försöka sluta och blogga för idag och mysa lite i soffan med min sambo. Kramar på er!

2 kommentarer:

  1. Gud va kul det här är, du är så duktig;)
    Kikar in flera gånger om dan för att se om du skrivit nåt nytt=)
    Kram/Anne

    SvaraRadera
  2. Tack min värn, tycker att du oxå borde starta en blogg, skulle vara ett nöje att få läsa denna och man skulle nog få sig ett gott skratt. Perfekt nu när du e hemma på mammaledighet. Kramar, ge Isak en puss från mig.

    SvaraRadera