fredag 23 januari 2009

Fredag!!!

Ja, nu har man då varit bloggerska i över en vecka, riktigt skoj och tack för alla kommentarer. Dock lite dålig uppdatering de senaste dygnet, ja man kan ju inte hänga runt på nätet dygnet runt, tyvärr måste man ju både äta, sova och jobba också!

Kvällen tänker jag ägna i soffan när jag inte surfar runt på inredningsidor, de e ju väldigt lätt att fastna och drömma sig bort, vaknar sedan till när sambon grymtar borta i soffa och tycker att jag ska hålla honom sällskap. Man får väl passa på och mysa till det lite nu när det är FF.

Den mesta vakna tiden av helgen kommer jag att vara på jobbet, annars blir det nog lugnt, funderar kanske på att gå ut och käka en sväng i morgonkväll, kanske lite italienskt eller Thai går ju alltid hem.

Igår blev de faktiskt en lite shoppingrunda efter jobbet, inhandlade nya sängkläder, vita enkla påslakan, snyggt! Sen passade jag faktiskt på och ta en sväng till solariet, var ett tag sen, är risk att jag håller på att blekna, kände mig helt genomskinlig, blev skönt med lite färg och värme på kroppen.

Nu ska jag surfa runt och inhämta lite inspiration, Hör av er om nån av er har lust att hänga med ut på lite käk i morgon kväll. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar