torsdag 19 februari 2009

Tyg



Att hitta tyger till blivande gardiner är inte det lättaste och ännu svårare är det när man inte riktigt har kunskaperna man fick i syslöjden ( Valde träslöjd under hela högstadiet då jag inte ens får till det där med en raksöm). Vill ha enkla tunna gardiner, helst något i vitt, men i köket skulle jag vilja ha något med lite färg, tror att grönt skulle passa in mkt bra i vårat annars grå, vita och svarta kök. Skulle vilja ha några raka enkla kappor, detta tyget kommer från Marimekko och finns bla att beställa hos Designonline.se.
Nu ska jag få i mig lite sen lunch, blir en bit mozzarella pizza, apitet har inte varit den bästa de senaste dygnen så nu gäller det att få tillbaka lite kalorier : ) . Sen blir det fixa till lite middag till Kökssnickarna.

1 kommentar:

  1. Hej!! Skönt att du är piggare....Fint tyg! Jag vill ha något liknande fast jag gillar rött....Gud va fint ni får det!! När kan vi komma och våldgästa!! Längtar!!Kram Linda

    SvaraRadera