torsdag 19 februari 2009

Hylla

En smart hylla att hänga upp brevid sängen är denna från Mio, I denna får de nödvändigaste plats, då behövs inga sängbord som tar upp golvyta. Ska ta en sväng till Mio när sovrummet börjar bli klart, Bara målarens insats kvar.

Har faktiskt börjat piggnat till nu efter febern, men de e riktigt tråkigt att vara sjuk, blir snabbt rastlös, sovit mig genom hela dagarna så i morse när jag vaknade hade jag ont i ryggen för att jag legat så mkt. Försöker nu få i mig en kopp kaffe, var fyra dagar sedan, något av ett rekord för mig som annars gillar kaffe i större mängder.

Igår började köket komma på plats, hann nästan allt under kvällen igår, bara köksön kvar nu som ska fixas ikväll. jippppie! Har själv inte sett det men Andreas sa att det blev jätte fint, måste ta en sväng dit ikväll när jag piggnat till. Kan nästan inte hålla mig, pirrar i hela kroppen. Tar bilder och lägger ut i morgon.

1 kommentar:

  1. hej tjejen!!

    Vad skönt att du börjar piggna till igen! Vad roligt att köket är på gång - är sååå nyfiken. Ser fram emot bilder:-)
    KRAM från Ulrika

    SvaraRadera