onsdag 4 februari 2009

Blomma

Något som piggar upp i detta vintermörker skulle vara en stor vit orkide i mitt
nya hem, Man blir så glad över att se dessa blomma, men tyvärr är jag inte så duktig på just denna biten, blommar oftast några veckor sen ligger det några trött blommor på fönsterbrädan en morgon. En sak som jag tycker är svårt att hitta är snygga blomkrukor, Skulle vilja ha vita snygga i någon form, vet inte om jag vill ha runda eller fyrkantiga, måste leta mig fram.
Imorgon har jag ledig dag, blir frisörbesök vid 8 i morgon bitti, är verkligen behövligt kan jag säga, finns ingen styrsel eller liv i mitt burr just nu, känner mig som en grå blöt katt. Skönt att bara få sitta ner och bli ompysslad några timmar, läsa lite skvaller och dricka lite kaffe....
Har precis käkat en kebab i huset tillsammans med Andreas, blir lite onödigt många kalorier per dygn nu för tiden, svårt att styra mattider och matintag när man inte har något fungerande kök, men det lägger sig som ett värmande täcke kring magen nu när det är några minus grader ute, dock mindre lämplig till bikinisäsongen...... Får ta tag i träningen när vi flyttat in.
Kramar

2 kommentarer:

  1. Skönt att få gå till frissan!!!!! Var köpte ni era spottar, tror vi ska ha vita! Visst är det snyggast i vitt tak?? Hur går det me soffan? hoppas att det löser sig! Vi måste höras någon dag nästa vecka!! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Nu har jag bestämmt mej ang lampor.....I trappen blir det Moooi lampa, i serveringen blit det glasbollen du hittade år mej, i köket blir det en vit PH5....Nu kör jag på det så blir vi riktigt fattiga!! tjoho tjejen! Kram Kram

    SvaraRadera