måndag 2 februari 2009

Soffinköp

Hittade en riktigt snygg soffa i lördags, soffan jag tidigare visat på bild från Bolia, den gråa. Ska nog slå till på denna, vet dock inte vilket tyg vi ska välja, Säljaren och min sambo tyckte att vi skulle slå till på Ull men jag är mer inne på ett annat tyg, Grått blir det iallfall. Leveranstiden var ca 4-5 veckor så jag skulle vilja beställa den snart så den kommer till inflyttningen. Blev annars inte så mkt shoppat, känner att jag vill vänta nån vecka till så jag ser hur alla färger i huset blir.

Igår var vi huset och monterade ihop inredningen till Tvättstugan, blev jätte fint, Golvet är inlagt och klart och väggarna färdigmålade så snart är det första rummet helt klart, Måste fira! I veckan kommer något annat att hända i huset, vågar dock inte berätta förräns de e klart, men jag håller tummarna stenhårt att det lyckas, Återkommer med bilder.

Kram

1 kommentar:

  1. Längtar att få se lite bilder! Jag kollar runt på lite tyger till kök och tvättstugan.....Kram

    SvaraRadera