torsdag 12 februari 2009

Matbordsproblem



Varför ska det vara så svårt att hitta ett matbord som faller mig i smaken, Har tidigare visat bild på Matbordet HAY, men hann aldrig kika in detta när jag var i stockholm senast, skulle vilja hitta ett på närmare håll så att man kan klämma och känna lite på det innan man slår till. Detta bord finns att köpa på MIO men det finns endast i träfärgat och jag vill ha ett vitt matbord, verkar helt omöjligt att hitta något i min smak. Vill ha ett stilrent som minst sex personer platsar runt, helst åtta!

Idag blir det jobb under eftermiddagen och kvällen, i helgen har vi inga särskilda planer förutom att börja med listning i huset och jag ska slipa trappen som så småningom ska målas vit.

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter ett matbord.

Kramar

4 kommentarer:

  1. Men undra var det finns fina matdord? Bordet från mio var ju snyggt! Hoppas att du får tag i ett!! Vilka stolar blir det? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Kommer att bli stolarna som vi redan har från MIO, de vita med stålben, tycker fortfarande att de e stilrena och snygga, skulle även vilja kompletera med Sjuan stolarna i framtiden, har kikat in dessa och de säljs en del såna på blocket så man kan ju köpa några begangnade i bättre skick.
    Kramar. E du ledig idag?

    SvaraRadera
  3. Jobbar natt......suck! Förstår att du blir tokig av att inte hitta ett bord, jag hittar ingen soffa! Blir galen! Tycker justus från mio är fin, med får inte plats! HJÄLP
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Absolut, måste dit och kolla tvättstuga och det blir nog en soffa till barnen från ikea.....Vi kan åka dit när du vill bara vi är lediga! Pappa kan vara barnvakt om Richard jobbar! WHIIII va kul!Vilken soffa ska ni ha? Kram

    SvaraRadera