fredag 27 februari 2009

Fredagskväll me Tacos

Nu sitter vi hemma hos Mamma och Pappa och äter lite Fredags tacos. Firar Mammas Födelsedag som fyller år på Söndag. Emelie (Systerdotter) har valt maten, hon sitter även här brevid mig och säger vad jag ska skriva. Nu är det dags för lite efterrätt (Vaniljglass med hallon) och Kaffe. Mamma (Mormor) Fick bodybutter och Presentkort på Hemtex och en stor bukett med tulpaner i present. Nu Doftar det nybryggt kaffe så nu ska vi fika, ha en skön Fredagskväll.

Kramar Emelie, Anton och Moster(Ägare av bloggen)

Inlägg av Emelie 7år:
HEJ MOSTER NÄR FÅR JAG SOVA HOS DIG?

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!! Hur går det för er.....Tänk att ni snart flyttar in! Hur går det med trappen då?? Vi hörs snart! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Har haft lite problem att lämna kommentar på din blogg, får liksom aldrig fram ordet man ska definiera... Hoppas det går nu!

    Vårt matbord kommer från Ilva men fanns även på Bolia när vi köpte det (dyrare dock). Jag hittar det inte på deras hemsida längre så jag vet inte om det har utgått. Vi är i alla fall supernöjda. Suveränt med ett ben i mitten och inga som är ivägen runt om!

    SvaraRadera