fredag 20 februari 2009

Köket









Ja här ser ni att köket börjar ta sin form, saknas dock lite luckor som ska hängas på och vitvaror och lite annat smått och gott men de blir verkligen kanon snyggt när det blir färdigt. Tror att vi hoppar över kakel över diskbänken och väljer en annan lösning, hittar inget kakel som passar. På det översta kortet ser ni att köksön även börjar komma på plats, även där kommer det finnas en liten diskho med blandare. Flera bilder kommer när vitvaror och blandare är på plats och lite mer ihopplockat.
I helgen blir det nog en hel del fix i huset med målning och Andreas fortsätter nog att pyssla med köket, om jag inte smittat honom med mitt elaka virus, han kände sig lite krasslig när han stack till jobbet imorse, hoppas han får vara frisk. Själv ska jag försöka ta mig till jobbet i eftermiddag och sen blir det jobb hela helgen.
Tack för alla kommentarer som ni skriver, skriv gärna mer, vet att det är många fler som kikar in än ni som lämnar kommentarer, så tveka inte, säg HEJ!
Kramar

4 kommentarer:

  1. HEJ! titta va fint det blir!
    Kram
    //Sandra

    SvaraRadera
  2. Till Sandra, JA, de blir jätte bra, roligt att det snart är inflyttning på riktigt. Ni kan väl ta en sväng förbi om ni vill över helgen.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad otroligt fint ni har fått det. Det var roligt att få ta del från början när ni började riva i huset. Men tänk Johanna nu är det snart klart. Det ser så himla fint ut på bilderna. Vilket jobb ni har lagt ned. Jag är så stolt över dig, många kramar Paula. Ps krya på dig och grattis till att du klarade tentan :-)

    SvaraRadera
  4. Hej tjejen....Vi kommer gärna förbi någon dag nästa vecka, jag jobbar hela helgen! Vi kanske syns på hospitalel!! Ha det så gott! Vaaa fint köket blir!!
    Kram kram

    SvaraRadera