torsdag 17 september 2009

TREK


Igår firades födelsedagen med tårta, blommor och presenter av Familjen. Tack för allt fint. Andreas var sen från jobbet igår så jag hann nästan bli orolig var han tagit vägen då gästerna snart skulle komma. När jag tittade ut från köksfönstret svängde han in på gården på en sprillans ny cykel från Trek med blommor i famnen, ( Det var nästan som en prins på en vit häst, fast bättre) Han hade varit på stan och köpt cykeln till mig i present, gissa om jag blev glad. Cykeln var utrustad med korg, växlar, fotbroms, lysen, perfekt nu kan jag ta mig till jobbet säkarare. Ni som sett min tidigare cykel vet att det är inte så mycket som fungerat på denna de sista åren. Så nu blir det en sväng ner på stan innan jobbet i eftermiddag och självklart tar jag cykeln.


Ta hand om er

4 kommentarer:

  1. Vilken fin present du fått....Grattis, grattis!!!
    Kommer och hämtar skoställen nästa vecka, jag hör av mig innan.....

    Vilken prins du har!
    Kramar kramar

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ GRATTIS i efterskott!!! Vad roligt med en ny cykel! Vi måste ta en fika på stan någon dag. Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis i efterskott!

    Vilken fiiin cykel,
    toppenpresent!

    stor kram

    SvaraRadera
  4. HIPP HIPP HURRA för Johanna på din dag!!!
    Och vilken fin present du fick dessutom!!!!
    Många kramar till dig.Hoppas vi ses på jobbet är ledig fram till nästa fredag,men var in på mötet i dag!
    KRAAAAM OCH HURRA för dig.
    Ps cykla föriktigt!!
    VH ELISABET G

    SvaraRadera