onsdag 30 september 2009

Soffbord??????

Det befintliga soffbordet som man slår i både smalbenen och sparkar i med tårna i, kan dessutom inte sitta och inta en måltid då det är alldeles för lågt.



Vill ha????

Åh kan verkligen inte hitta ett soffbord som känns 100% rätt, har kört fast, ena dagen vill jag ha ett och nästa dag hittar jag ett annat, lite förvirrad känner jag mig, men ett soffbord är det som står högst upp på våran inköpslista, jag ägnar några för många timmar med surfande per dygn för att hitta det perfekta, bläddrar i åtskilliga inredningstidningar och hittar inget som känns 100%. Vill ha ett idag!!! Kan inte ens bestämma mig om jag vill ha ett i vitt, valnöt, ek eller betong men troligtvis blir det vitt eller valnöt. Nu får jag ta mig en promenad och inhandal ytterligare ett inredningsmagasin för att se om det kan klicka.....




Annars har jag en mysig lunch att se framemot idag, är bortbjuden, ska bli roligt att ses då det blir allt för sällan nu.






Om ni har några förslag på fina soffbord, lämna gärna en kommentar

4 kommentarer:

  1. Hej, Magnus Knutsson (han & jag jobbar ihop) tipsade mig om din blogg för en tid sedan och då och då kikar jag in. Idag kände jag att ja bara måste kommentera. Vi har ett exakt likadant som er i vardagsrummet och för inte alls så länge sedan skrev jag själv ett inlägg om att detta måste UT men jag hittar inte det perfekta. Men så igår, så kanske det dök upp. s 74 i nya Plaza Interiör. Det kanske får flytta in hos oss, vi får se. Hojta till om du hittar det perfekta! Emelie

    SvaraRadera
  2. Det är inte lätt, jag har samma dilemma när det gäller vårt kommande skrivbord.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Superfint bord ovan, kör på valnöt. "Alla" har ju vitt nuförtiden, även om det är fint ;-)

    ha en mysig kväll
    stor kram

    SvaraRadera
  4. Emelie, ska genast kika in bordet i Plaza, tack för tipset och roligt att du kikade in på min blogg.

    SvaraRadera