torsdag 24 september 2009

Födelsedagsmiddag

Nygrillade hamburgare med cheddarost.

Barnen på väg att smaka på de mumsiga hamburgarna, fick klart godkänt .



Anton myser med sin moster i soffan


Idag har jag haft ännu en ledig dag, min arbetsvecka börjar imorgon när alla andra går på helgledigt, så idag har jag hunnit med en hel del, lite shopping, fika med Ulrika och Tindra och Försenad födelsedagsmiddag med syster och familj. Vi bjöd på hemgjorda grillade hamburgare med strips och tillbehör, passar bra när det är barn som ska komma på middagsbjudning, till efterrätt blev det kladdkaka med grädde. Tack för den fina presenten, kom mycket lägligt då jag är på shoppinghumör.






Nu ska jag försöka få upp Andreas från golvläggningen i källaren och jag ska stänga ner datorn och bloggningen för dagen och varva ner och ladda upp inför helgen.


Sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar