måndag 14 september 2009

Ikea




Helgen har varit fullbokad med trevliga utflykter och träffar. Andreas har varit borta hela helgen så jag har varit ensam och haft fullt upp. I lördags var det långfika på stan, inlinestur med systerdotter och en rundvandring i Ulrikas och Henriks nya hus (Ni kommer att få det så fint när det blir klart!!!!) I går blev det en shoppingtur på Ikea Gävle och lite i affärerna runt omkring, åkte dit med Marie, vi hittade 2 lampor som jag fick i födelsedagspresent, Tack Marie. Sen blev det lite obligatoriska inköp som Ljus Servetter och lite annat smått och gott. Skulle även köpa lite hyllor och Gardintyg men det var väldigt urplockat så det var slut.




Har också kikat in ett skoställ på Ikea som jag skulle vilja ha, men tyvärr var det också slut.


Efter Ikea turen åkte jag hem till Min underbara och Roliga Vän Linda H, som har bloggen http://www.villavraken.blogspot.com/ Vi fikade nybakt Äppelpaj och Kaffelatte från den nyinköpta kaffemaskinen, mkt gott. Ni har fått det så fint och ni har verkligen kämpat hårt. Hoppas vi ses snart igen över kaffe och lite skvaller.


Det roliga var när jag kom hem till Linda hade hon också köpt skostället från Ikea men det passade inte hos henne så jag fick ta med det hem. Tack, Tack Tack så jätte mkt.


Kramar På er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar