måndag 21 september 2009

Filmtips




Söndagen avslutades återigen i soffan med film, filmen vi såg var. The hangover, rekommenderar den, sjukt mycket skratt.




Under dagen hade jag målat en omgång till, men tyvärr räckte inte färgen så det blev lite kvar att måla av taket. Sen pysslade vi ute med trädäcket på framsidan som varit vårat sommarprojekt, men nu är det snart klart. Under eftermiddagen fick vi fika besök av Mackan, Johanna, Viggo och Vera.




Andreas lyckades även slå sig på Fingararna med hammaren och lyckades träffa en nagel så att det blev en rejäl blödning inne i nageln, det gjorde ont och dunkade rejält men sen avtog smärtan tills vi skulle gå och lägga oss. då blev det ännu värre så då fick jag rycka in och göra en insats som Sjuksköterska. Vi fick lov att bränna hål på nagel med hjälp av ett gem och försöka få ut allt blod, vi lyckades, blodet sprutade och smärtan avtog, sen somnade vi gott.




Nu ska jag fixa lite här hemma sen måste jag ta mig ner på stan och fixa nya linser innan jag ska jobba i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar