tisdag 8 september 2009

Dagens inköp


Nu har jag precis kommit hem efter en vända på stan, Varit och provat ut nya linser och tittat på nya glasögonbågar, svårt kan inte riktigt bestämma mig så jag tog hem 6 bågar som jag ska prova och känna efter vilka som känns bäst. Annars blev det äntligen en vedkorg som inhandlades, haft velat fram och tillbaka, men nu hade Åhlens fått in denna igen, fanns under förra vintern men då kunde jag inte bestämma mig, men nu slog jag till. Har även lagt i björkved i denna, vi sparade några björkar när vi fällde träd i somras så nu får dom ligga i korgen och torka, tills vi kan börja med vinterns mysiga brasor.

2 kommentarer:

  1. Åh slog du till på den skitsnygga :-)
    jag har dreglat över den.

    Hur var priset?

    hoppas du har en fin tisdag
    kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Bra val av vedkorg;) Riktigt snygg!!

    /Kram Anne

    SvaraRadera