måndag 30 mars 2009

Längtan efter vår!


Nu vill jag att våren ska komma, är trött på all snö och rusk. Vill ha värme, kunna grilla, plantera blommor i fina utekrukor och bara få mysa runt utan dunjacka.
Helgen har jag ägnat åt jobb, annars har det blivit mest slappande i soffan och myst. Igår bakades det muffins innan jag stack till jobbet, fick besök av syster med sambo och barn.
Imorgon blir det en tur till Romme Alpin för sista slalomåket för säsongen, ska dit med min Vän Sofia, skoj att få träffas och skvallra lite, hoppas solen kikar fram.
Återkommer med lite flera bilder här framöver.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen......Jag hör av mig i helgen, jag och barnen är ju ensamma nu förtiden...Vilken dag passar det för er! Vi ska på kalas på söndag mellan kl 14-16!! Efter det då??? Typ vid fem på söndag!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Förresten vilken snygg fruktskål ni har.....Tänkte köpa ikeas fruktskål och spraya den vit!!! Kram

    SvaraRadera