torsdag 26 mars 2009

Bilder



































Här kommer ett smakprov med några bilder från huset, de var våran underbara soffa som låg i paketet i förra veckan, den är helt underbara, ligger och myser i den varje ledig minut, kan verkligen rekommendera sofforna från Bolia, bra service med hemkörning och allt. Vissa av bilderna ser fortfarande lite tomma ut då jag inte fått upp några gardiner och tavlor ännu. Skålen på den näst översta bilden är från Myrica Desig och denna har jag fått från min underbara sambo i present, verkligen min smak och passar perfekt i vårat kök, måste bara fylla på med lite mera frukt..,
I badrummet ses skymten av våra nyinköpta Gant handdukar, mkt sköna att svepa omkring sig efter duschen, även tvålen på tvättstället doftar underbart.
På vissa bilder skymtar vårt betonggolv, mkt skönt att gå på faktiskt, mjukare än man tror, men ack så ömtåligt, fläckar syns på direkten.
Öppna spisen ska lagas i en kanal sen är det bara att köra på och göra brasor, längtar, mysigt!!!
Måste bara säga att det är en helt underbar känsla att bo i ett eget hus, vill knappt gå utanför dörren, vill bara mysa runt hemma.
Bilder från sovrummet återkommer jag med då jag inte riktigt är färdig med allt där.
Kramar på er

3 kommentarer:

  1. Kanonsnyggt!! Ni hade fått det jättefint.
    Det var du (ni) över alltihopa;)
    Kommer förbi snart igen, så Isak kan kladda
    lite mer på altandörren;)
    Ha det bra å trevlig helg.
    Kram/ ennA

    SvaraRadera
  2. Woaw! Vad fint ni har fått det! Det är ju som att kolla i en inredningstidning. Väntar med spänning på mer bilder!
    Kram//
    Sofia Fransson

    SvaraRadera
  3. Riktigt fint! men med allt jobb ni har lagt ner så är de klart de blir bra. Mycket fint ha de gott å lycka till med allt // Johanna B

    SvaraRadera