fredag 27 mars 2009

Äntligen Fredag!

Vårat nyinköpta matbord, kan bli 230 cm så middagar får planeras in här framöver, Liljorna på bordet är inköpta av min sambo.
Köksgardinerna är upphänga, blev bra med en liten färgklick

Radion är ett av det bästa inköpen vi gjort, bra ljud och tar knappt någon plats


Orkideer är underbara



Kuddarna i våran underbara soffa är inköpta på Åhlens, ska här i framtiden kompletteras med en Elefant kudde från Svenskt tenn.




Bilder på vårat egendesignade trappräcke, blev faktisk riktigt nöjda med detta.





Ja då var det helg igen, skönt! Ledig dag idag, ska dock jobba Lördag och Söndag, men det känns bra. Idag har jag fixat lite hemma under förmiddagen, pysslat runt lite, sen kom mamma förbi på en kopp Kaffe. Nu ska jag ta en vända ner på stan och inhandla lite små saker, ljus servetter och det kanske slinker ner någon bukett med färska blommor såhär till helgen,. Tack för kommetarerna, inspireras till att lägga ut mer bilder.
Ikväll hoppas jag att det blir upphägning av lite tavlor om min käraste orkar detta efter en hård arbetsvecka.
Kramar

3 kommentarer:

  1. Superfint tjejen.......Vi syns nästa helg!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det blev ju supernajs. Fint ni har fått till trappräcket.
    På onsdag säger vi hej då till Södra Marie Gatan. Ha en bra helg! / Erika

    SvaraRadera
  3. Åhlens har verkligen fina tyger!!!!

    Kram

    SvaraRadera