måndag 5 oktober 2009

Helgen

Helgen har gått med rasande fart, tyckte nyss att det var fredag och att jag såg fram emot en ledig helg.
Fredag: Barnvakt på eftermiddagen, blev lek i lekparken, fika med glass och kakor.
Kvällen avslutades med Hämtmat från Thai och vin framför tv:n.

Lördag: Spenderades på stan med att kika in några av de inköp vi ska göra här under hösten, Tv, Soffbord, Lampa bla. Troligen har jag nu hittat soffbordet som kommer att inhandlas, men tyvärr fanns det inte kvar i butiken, och jag skulle gärna vilja känna på bordet innan jag slår till. Kommer att visa bild när jag köpt bordet. TV har vi nu bestämt oss för, blir en från Samsung, LED- TV, snyggt med smal tv, känns smidig och lätt. Lampa funderar vi fortfarande på, det skulle nu i veckan komma in en lampa som jag spanat in en längre tid, kan knappt hålla mig, vill Ha nu!!!!!!
Kvällen avslutades med lite festligare inslag, blev firande med tårta, vin, drinkar och självklart Singstar.

Söndag: Återigen på shoppingtur, nu blev det en sväng till Kupolen, spanade nu mest in dunjackor, tyvärr blev det inget köp då jag inte hittade någon som föll mig i smaken.
Blev även då middag med Thaimat,mmmmm. Sedan skulle vi fira kanelbullens dag, men slog till och köpte princessbakelser istället, med mkt grädde och någon form av nöt/nougatfyllning, käkade dessa hemma hos Andreas pappa. Sen myste vi i soffan innan vi somnade.

Nu blir det att fixa till lite lunch.
Ha de gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar