fredag 2 oktober 2009

Fredag




Äntligen Fredag och ledig Helg, underbart och lyxigt.


Blir nu en kopp kaffe och sedan blir det att fixa iordning sig för kanske en liten vända på stan. Ska även vara lite barnvakt här på eftermiddagen, så få se vad vi ska hitta på. Ikväll hoppas jag på någon god middag och ett glas rött slinker kanske ner.




Har inte hunnit fixa några Fredagsblommor ännu, få se om det blir Rosor, Liljor eller något annat, börjar redan längta efter Tulpaner men får ta och hålla mig till Jul. Vill använda min Alvar Aalto från iittala. Så länge bjuder jag på en bild på en av mina blommande orkideer.


Ha de gott,




Beställde nyss en lite inredningsdetalj till Hallen från Rum21, ni får se när paketet kommer vad det gömmer sig där....

3 kommentarer:

  1. Ha en trevlig helg.....

    Kram kram

    ps jag tror jag vet vad du beställt, spännande.....

    SvaraRadera
  2. Annas inspiration3 oktober 2009 kl. 18:02

    Visst är det härligt med helg,
    nu kommer mina gäster snart :-)

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej Johanna!
    Nu har jag också startat en blogg med inspiration från dig =)
    Har länkat till din blogg =) Hoppas det va ok!
    Kram

    SvaraRadera