tisdag 23 juni 2009

Sol och Bad




Nu var det några dagar sedan jag skrev ett inlägg, Midsommar helgen har varit fullplanerad, med Middagar, Dans runt stång, Drinkar och mys. Var i Lördags bortbjuden på en middag där en Kock lagade maten, de är en lyxig känsla av att bara får sätta sig vid ett dukat bord och känna maten smälta i munnen, mmmmmm. I huset där middagen serverades fanns en del desigklassiker, två av dessa skulle lätt ha kunnat fått följa mig hem, Kaffekoppar Från Gustavsberg och Design av Stig Lindberg, Serien Berså. Finns bla att beställa på MissHome. Även min favoritstol CH 24, fick lov att prov sitta denna och känna mig för, skulle absolut kunna ha denna i mitt matrum, denna kan beställas på Svenssons.


Idag är det strålande sol och varmt ute, blir att ta fram bikinin och försöka få lite färg.


1 kommentar:

  1. Härligt med klassiker!!

    Mixa dessa med modernt och gammalt och IKEA och man får ett personligt hem!

    Må gott

    Maliin

    SvaraRadera