torsdag 11 juni 2009

Paket

Nu har paketen med mina nya glas och skålar anlänt från designonline. Har inte hunnit hämtat ut paketet får bli efter jobbet imorgon, spännande. Idag har jag ägnat förmiddagen åt att slappa och kikat runt på Internet efter Inspiration till hemmet. Snart är det dags att sticka iväg till jobbet, känns segt, vädret bidrar till stor del att man känner sig tröttare än vanligt, men imorgon eftermiddag går jag på Semester, jipppie! I helgen kanske vi ska hitta på något mysigt, återkommer när jag vet mer.
Kram

2 kommentarer:

  1. Då har du två karameller att suga på imorn
    1. paketet
    2. sememstern

    Ida blev de vattenmelon iallafall... Mums

    Maliin

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt, va glad jag blir för alla fina kommentarer :)
    Kram

    SvaraRadera