torsdag 4 juni 2009

Asplunds



Byrån som skulle passa som handen i hanske i vårat gästrum, vill ha!!! Korgarna kan jag heller inte sluta och drömma om, varje gång jag ser dessa säger jag för mig själv, vill ha!!!! Båda är producerad av Asplund
Ljusstake Tomas sandell , producerad av Asplunds

Nu är det snart semester för min del, en vecka kvar att jobba, blir nog en del pyssel i hemmet, skulle vilja hitta några tunna vita gardiner till vardagsrummet att hänga upp, sen är vi på jakt efter en tapet som ska sitta på en vägg bakom matbordet, vill ha in lite värme och fina fäger på denna vägg, kanske lite pastell och guld.

1 kommentar:

  1. Hej hej!!! Hoppas ni får en skön semester! Ni måste komma förbi någon dag!
    Fina grejer du lagt ut...Nu har jag beställt mina fina lampor och lilla åland stolar! Längtar tills dom kommer!! Ha det gott och kramar!

    SvaraRadera