fredag 28 augusti 2009

Hylla




God Morgon på er, eller snarare god Lunch kanske jag ska säga. Försöker vakna till med en stor kaffe efter nattensjobb. Det är dags att fixa till sig och ta en vända på stan, blir inköp av Födelsedagspresent till Emelie som fyller åtta år och tänkte även passa på att köpa lite höstblommor och liva upp mina utekrukor med. I helgen blir det både födelsedagsfest och Mexicansk Afton, Roligt att få festa till med tårta på åttaårskalas och kanske lite tequila senare på mexicanska aftonen...




Jag har länge kikat på en Pilaster hylla, men inte riktigt vetat var jag skulle sätta den, sen tycker jag att orginalet har varit lite för dyrt för min ekonomi, 5500 kr för en hylla som jag inte riktigt hittat någon plats till känns ganska mkt. Men igår blev det en sväng Till Mio och där köpte jag deras Hylla Living, påminner om Pilster och för några fjuttiga hundralappar blev det denna istället, blev den i vitlack. Har även hittat en bra plats att hänga den på. Den översta kommer från rum21 och den andra finns på Mio.
Ha en underbar Fredag

1 kommentar: