lördag 29 augusti 2009

Härliga Lördag


Frukosten, men vet inte riktig varför så dålig bildkvalite

Idag har vi avnjutit en lång frukost, skönt att slappa runt i fårskinnstofflor och tända en massa ljus och sitta länge och kika i tidningen, Hög mysfaktor här hemma.


Medans jag fixade ordning lite frukost tog Andreas en vända till tippen med ett helt lass med skräp, skönt att rensa undan. Gårddags kvällen blev lugn, käkade lite middag och mös i soffan. Idag är schemat fullspäckat med kalas.




Efter shoppingturen igår väntade en överrsakning när jag kom hem, Svärmor hade varit här med Gulakantareller som hon hade plockat, fick även en underbar bukett med gladioler, nu börjar jag få lite underbara höstkänslor. Tack Marie.




Njut av en ledig lördag!

4 kommentarer:

  1. ÅÅ vilken mysig frukost!! Längtar tills jag sitter i mitt nya kök och myser!
    Ja det blir vitt, vitt, vitt hemma och kanske lite grått om Henrik får bestämma:-) Vi ses på kalaset snart! Kram

    SvaraRadera
  2. den där frukosten hade jag verkligen behövt igår! Jag och barnen var på fotbollscup hela dagen, man måste engagera sig!!!
    Mycket fint på din sida, du är duktig du !
    Vi ses.

    SvaraRadera
  3. Kantareller...åh vad mumsigt.
    Tack för titten hos mig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera