måndag 17 augusti 2009

Fortsättning Ikea


Helgen har inneburit mest jobb för min del, förutom i Lördags eftermiddag då var vi på Carl Larsson gården och åt mat med Marie (Svärmor) och Magnus, de var mumsigt. Tack Marie.
Annars har jag hunnit kikat igenom Ikea Katalogen lite snabbt, inte så mycket nyheter som jag hade förväntat mig, men denna hylla skulle passa fint brevid våran säng och lampan skulle kunna lysa upp ett fönster i höstmörkret.
Nu ska jag ta en varm dusch och krypa ner och bläddra i nya numret av Plaza Interiör.
Ha de gott

3 kommentarer:

  1. Har fått IKEA katalogen idag så jag ska krypa ner med den =)

    Plaza, inte dumt, ha så trevligt


    Maliin

    SvaraRadera
  2. Hej pinglan.....Hoppas allt är bra! Nu har stolen kommit och den är JÄTTE fin!!!
    Kaklet i köket blir glasmosaik, tror det kommer bli klockrent till valnöt!! Hoppas jag!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Den där lampan var läcker.

    Svar: Ja det är spännande att få planera, hoppas bara att det inte tar så länge tills planerna går i lås.
    Kram Sandra

    SvaraRadera