onsdag 1 juli 2009

Sjövillan







Oj vilken underbar helg och vecka vi har haft, underbart! Fullt upp med solning, bad, grillning, sköna sommarkvällar med rose vin och minisemester. I lördags kväll var jag faktiskt på Peace and Love Festivalen i Borlänge, aldrig tidigare varit där, de var en riktig upplevelse. Såg hela konserten med Lars Winnerbäck, riktig sommarstämning. I söndags var jag och Andreas i Rättvik och badade i Siljan, Käkade Lunch på Sjövillan, servicen kan jag inte ge så högt betyg men läget,åhhhh, där skulle en fest bli en riktig fullträff, kanske en bröllopsfest..........






Imåndags åkte jag på en liten semester till min kära Kusin i Uppsala. Vi tillbringade Måndagskvällen med picnic och paddlade kajak, Tisdagen blev det sol och bad och picnic även då. Tack för en underbar miniweekend kusin.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar