söndag 26 juli 2009

Inspiration

Nyhet från Stelton är denna praktiska hylla, skulle passa perfekt som ett sängbord hemma hos oss. Har ännu inte hittat någon smart förvaring som ej får ta för mkt plats, men denna var mkt praktisk och perfekt i storlek, kan dock tänka mig att priset är högre än vad jag hade tänkt mig.

Helgen har varit lugn och skön, mest slappat i regnvädret och gjort lite små utflykter, idag blev det minigolf vid lugnets camping och en fika vid hopptornet, tog även en tur upp i hissen och kikade på utsikten över Falun, det är inte så dumt att vara turist i sin egen stad ibland. Kvällen avslutades med Andreas familj på cocothai i Borlänge, där käkades Thaimat, mkt gott och trevlig sällskap.
Imorgon är det jobb igen för min del medan min sambo får njuta av några till veckor med semester.

1 kommentar:

  1. Riktigt snygg!!!!

    Haft en skön helg ser jag, helt rätt


    Må gott


    Maliin

    SvaraRadera