torsdag 20 maj 2010

Inspiration
















Här kommer inspirationsbilder från alvhemmakleri som jag ofta kikar in då deras visningsbilder på lägenheter är lite utöver de vanliga. Härliga buffebilder och stilrena hem med en enkel touch av färg. Just nu är jag sugen på att ta tag i sommarkrukorna och plantera lavendel, bambu, potatisblommor, pelagoner och annat smått och gott , men ska nog hålla mig en vecka till eller så då det ser ut som att vädret kommer att bli sämre framöver.





Idag har jag annars ledig dag och det blir lite småfix och en grillmiddag om vädret håller isig. Ska även ta en sväng på stan och beställa barnvagn , då det är 13 veckors leveranstid på den vi ska ha, så nu gäller det att snabba på, så den inte kommer försent, Spännande och en pirrande längtan!!! Det är inte lungt många timmar under dagen i min mage så det är nog en livlig krabat som finns där inne, lycklig känsla!



Ha de fint och njut av dagen.





2 kommentarer:

  1. Så snygg inspiration, gillar vitt men touch av färg!

    Skönt att vara ledig i dagm vädret är helt ljuvligt. Jag hoppas det håller i sig i såfall ska vi grilla i morgon eller på lördag.

    Skoj att beställa barnvagn, vad blir det för någon?

    Ha en bra dag,
    massor med kramar

    SvaraRadera