fredag 16 april 2010

Inspiration

Kika in detta hus i nya numret av Elle



Idag är det Fredag och helgen är här. Idag har jag ledig dag och det blir lite pyssel och fix här hemma, en sväng på stan kommer också att hinnas med då jag ska lämna tillbaka lite felköp.
Igår var det fika med babymys, härligt! Och ett stort grattis till erat lilla underverk.
Hann även svänga förbi Linda H en sväng med den efterlängatade stolen, hoppas den passade perfekt i erat sovrum.
Nästa vecka kommer det hända stora saker, en riktig upplevelse, som vi aldrig kommer att glömma. Längtar!!!

Glöm inte att kika in nya numret av Elle Interiör. Där finns ett underbart hus i världsklass att skåda, skulle inte tveka en sekund om jag fick möjlighet att köpa detta tillsammans med min sambo.

Njut av tiden vi har framför oss.
Kram

4 kommentarer:

  1. Å vad spännande... Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint!!


    Ha en bra start på veckan



    Maliin

    SvaraRadera
  3. Oj det låter som du har spännande planer framför dig, nu blir jag nyfiken :-)

    Önskar dig en fin start på v.16.

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  4. Halloj!

    Hur står det till? Hur går det med planerna?

    Vagn blir begagnad, vi ska åka & hämta den i juni. Har liggvagnen så kort tid så vi vill inte lägga en massa pengar på den med tanke på att vagnar har väldigt dåligt andrahandsvärde. Blir nog ny sittvagn i stället :-)

    ha en skön lördag
    KRAM

    SvaraRadera