onsdag 17 mars 2010

Nytt till badrummet


Snart har denna arbetsvecka passerat, veckorna går verkligen med full fart framåt.

Är sugen att piffa till hemmet med lite färg såhär till våren, lite nytt till badrummet skulle kännas roligt. Nya handdukar med lite färg, har spanat på dessa som finns på Åhlens, kommer att införskaffas vid nästa besök på stan. Sen ska jag också ta tag i gardiner till köket, men som många vet så är jag inte så händig med symaskinen, förklaringen kan vara att jag i syslöjden kämpade med en virkad grytlapp i sisådär ungefär i ett år och efter detta valdes träslöjd under resten av mina skolår, kanske får jag blinka en x-tra gång med min ögon mot min mamma som har lite mera talang när det gäller symaskinen.
Nu blir det att dra fram dammsugaren och fixa till lite här hemma.
Ha de fint.

2 kommentarer:

  1. Fina handdukar!! Självklart ska vi åka till coco thai och stilla ditt behov - det vore supermysigt! Vi hörs och bestämmer en dag snart! Hoppas Ni mår bra! Kram!

    SvaraRadera
  2. Annas inspiration19 mars 2010 kl. 17:17

    Visst blir man sugen på färg till våren :-)

    Hoppas ni får en skön helg!

    Stor kram

    SvaraRadera