lördag 20 mars 2010

Äntligen Helg

Denna underbara våriga bukett hade våra middagsgäster med sig .


Nu är det äntligen Lördag och en Ledig helg har vi framför oss. Gårddagskvällen spenderades hemma med en spontan middagsbjudning, mycket trevligt. Helt plötsligt hade kvällen gått i rasande fart och klockan var plötsligt 02:30, Många av er vet att jag har en tendens att på Fredagskvällarna somna som en stock tidigt i soffan, men nu höll jag mina blå öppen längre än vad många kunnat ana, men såklart vaknade jag ändå tidigt och har precis smygit upp ur sängen och ska fixa fram lite god helgfrukost medans min kära sambo sussar vidare i sängen.
Ha en mysig lördag och vi hoppas att solen håller sig framme hela dagen.


2 kommentarer:

  1. Underbar bukett!!

    Trevlig kväll alltså..?!!!

    =)


    Maliin

    SvaraRadera
  2. Annas inspiration22 mars 2010 kl. 10:34

    Snygg bukett,
    roligt med vänner över på middag :-)

    ha en fin start på veckan
    KRAM

    SvaraRadera