fredag 4 december 2009

Soffbord




Här hemma faller det små snöflingor på marken, hoppas att det blir lite vinter nu. Idag har jag ledig dag, myser runt här hemma och smuttar på morgonkaffe. Igår blev det en heldag i stockholm med Föresläsningar på Södersjukhuset, givande dag men trött var jag. Hann inte med en enda affär då det var fullspäckat schema, men hoppas på en tur lite längre fram.


Tänkte bjuda på bilder på vårat nya soffbord som min underbara handy man fixat. Blev supernöjd. Bordsskivan är gjord av Flytspackel och behandlad med en speciell olja (inte riktigt insatt vilken)




Nu är det dags att ta tag idagen.


Ha de Fint

4 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar hos mig nu hittade jag ju till dig:) Superfint bord, letar efter något likannde tilll mina sessors allrum, är underedet tillverkat själv eller köpt? han kanske kan göra fler och sälja hi hi;)

    Stämmer att jag snart är syrra, man kan knappt fatta det själv och på tisdag ska jag på anställningsinterjuv på en hematologisk avdelning:) Spännande så in i norden!

    ha en fin dag Kram Mia

    SvaraRadera
  2. I Say Nice!!
    Me like!!

    Trevlig helg


    Maliin

    SvaraRadera
  3. Jäklans vilken handyman du har,
    superfint,

    ha en mysig kväll tjejen!
    kramkram

    SvaraRadera
  4. Underredet har vi tagit från ett gammalt Ikea bord. Men det finns säkert svetsare som gör ett likadant lätt.
    Min sambo kan nog säkert fixa några bord om han får en beställning :)
    Tack för att du kikade in och kommenterade.

    SvaraRadera