tisdag 22 december 2009

Hej mina Vänner
Nu är det inte många dagar kvar till den underbara Julen är här. Har sista dagarna haft fullt upp med fixande och inköp så att allt ska vara klart till självaste Julafton. Vi kommer att fira här hemma med nära och kära, mysigt med julmat, paket och tomte och en hel del annat gott. Granen är pyntad och lyser sååå fint, har försökt med en bild, men som ni vet är jag ingen mästerfotograf. Igår blev det traditionella julgröten med syster+familj och Ulrika + Familj. Skinka, glögg, gröt och lite gott godis. Tack för en trevlig kväll och det var trevligt att få kunna bjuda er.
Återkommer självklart innan jul. Nu blir det en sväng till Affären och inhandla den sista maten, sen blir det en sväng på stan för att köpa en julklapp till min Kärlek. Kan tänka mig att jag inte kommer att vara ensam, men ingen stress då jag har hela dagen på mig.

Ha de fint och Ta hand om varandra.

4 kommentarer:

  1. Tusen tack för en jättemysig kväll igår!! Du har ju sååå fint hemma - blir så inspirerad av dig!!! Ha en underbar jul! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt trevlig jul Johanna och hälsa Sofie.....

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. God Jul underbar Johanna,
    ha det riktigt skönt & mysigt!

    stooor kram

    SvaraRadera