lördag 20 februari 2010


Jag är tillbaka, bloggen uppdateras alltför sällan nu, men här hemma har vi inte så mycket fixar projekt på g just nu, vi tar det mest lugnt och njuter av varandra. Vi tar igen tiden som vi missat under de året som vi renoverade, vi myser i soffan, äter långa goda middagar och träffar och umgås med vänner och familj.

Idag är det ledig lördag, vi har lite småprojekt, Andreas ska Flytspackla i garaget och förbereda för klinkersläggning där. Jag ska fixa iordning lite i förrådet. Ikväll ska vi fixa lite middag och jag ska laga ihop en mustig fisk och skaldjursgryta med blandannat, jätteräkor, kräftor, vit fisk, grädde saffran, vitt vin och mumsig grönsaker, till detta kommer en vitlöksaioli och ett smarrigt bröd att serveras.


Nu ska jag bläddra i min nya ELLE interiör som landade i postlådan här om dagen.

Ha en supermysig lördag.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Maten låter toppen, vill du lägga ut receptet?
    Umgås med nära och kära låter UNDERBART!

    ha en skön söndag
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det där lät som en skön dag!

    Ha en fortsatt trevlig helg


    Maliin

    SvaraRadera