söndag 3 januari 2010

2009

Blivande badrumlDel av vardagsrum och vårat sovrum


Kök/Vardagsrum


Gästrum



Kök



Öppna spisen vid matsalsdelen






En del sopor, Det blev några ton med sopor innan renoveringen blev klar







En av alla Containrar






Badrum sedan 1952








Speglar i badrummet










Orginalkök sedan 1952




















Om jag tänker tillbaka på 2009, upptäcker jag hur mycket som hänt. Vi Fick under tidig vår flytta in i vårat Underbara lilla hus som vi slitit med renovering sedan hösten 2007, lång tid, 1 1/2 år har min underbara sambo slitit, utan knappt någon hjälp, med allt från Rivning, bilning av golv, golvvärme slangar har lagts i huset, ny el dragen, vatten och avlopp är nytt, armering, betonggolv gjutits, gipsskivor har satts upp, kakling av badrum, montering av kök, även en utbyggnad som nu blivit hall har kommit till och ett trädäck på baksidan är på plats. Det går inte att beskrivas i ord vilket slit, ibland funderade vi vad vi gett oss in på och några gånger var vi nog nära att ge upp, men de e tur att jag har Andreas som orkar kämpa och inte ger upp. Tacksamheten till honom kan jag inte beskriva, men han är helt enkelt bäst, Finns ingen som honom!!!
























Annars har vi haft ett superbra år med lyckliga stunder, vi får vara friska och detta är hos oss största glädjen just nu och givetvis att vi har varandra.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar