onsdag 18 augusti 2010

Barnrum

Puppy finns att köpa på bla rum21.se

Matta med alfabetet, finns hos lännamöbler

Brioklossar


Nu är semestermånaden avverkad, vi har haft en stillsam och lugn hemmasemester med projekt utefix, Planeringen av tomten är påbörjad. Andreas har kämpat dagligen med grävning och murning, jag har småpysslat lite efter ork, magen börjar ta emot när jag tar i lite för mycket och börjar bli svårt att böja sig framåt. Det är nu 1 månad kvar till datumet för nerkomst, men kan bli tidigare och vi kanske även få gå över datumet, vem vet???? Annars mår jag fortfarande underbart bra, sparkarna i magen känns i nuläget inte längre som någon liten buff utan nu är det rejäla fötter. Mysigt!!!
Nu när jag är hemma om dagarna försöker jag planera och inhandla det sista inför ankomsten. Barnrummet är ännu inte påbörjat, men tapeter och inredningsdetaljer snurrar i mitt huvud. Vaggan är placerad i vårat sovrum och där kommer den få sova de första månaderna så vi får mysa alla tre till en början.


Finns en hel del leksaker och inredningsdetaljer som jag gärna skulle ha hemma hos mig. På bilderna ser ni några utvalda barnsaker (Krånglar med att lägga ut bilderna, därav dålig kvalite).

Nu ska jag återgå till strykningen.



Ha de Gott

3 kommentarer:

  1. Hej ! Ser att du skriver om barnmöbler och ville bara tipsa om min egna ehandels sida https://www.internetmobler.se/ där vi har ett stort urval av bl.a barnmöbler. Gå gärna in å kika ;)

    Ha en fortsatt trevlig onsdag! // Anni

    SvaraRadera
  2. It's nearly impossible to find knowledgeable people for this subject, however, you seem like you know what you'rе
    talking аbout! Thаnks

    Mу blog ... Clicking Here

    SvaraRadera
  3. Greetings fгom Cοlorado! I'm bored at work so I decided to check out your site on my iphone during lunch break. I enjoy the information you present here and can't waіt
    tο tаkе a look whеn I
    get home. І'm surprised at how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not even
    using WIFI, juѕt 3G .. Anyhow, gгeat blog!



    Viѕit my site; Your Domain Name

    SvaraRadera